Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Η ερωτική...νταμιτζάνα


Μάης του 71..Εποχή που τα αγόρια με τις φαβορίτες ,καμπάνα 40 πόντους πανταλόνι, όλο μαγκιά.. Ανεξάρτητος πιά, καθώς είχα πέντε φράγκα στην τσέπη, πήρα το λεωφορείο απο Κοζάνη για Θεσσαλονίκη..Στον Πολύμυλο, είχε σκοτεινιάσει. Ανηφορίζαμε προς την Καστανιά, όλο στροφές, εγώ άφηνα να παρασύρει η φυγόκεντρος το σώμα μου, να ακουμπήσει την διπλανή μου , ένα μανούλι μινιφόρο που μ έκανε να ονειρεύομαι διάφορα,,,,Κι ενώ δεν με κοιτούσε, με άφηνε να τρίβω το ποδαράκι της.. Τρίψε τρίψε, εγώ ζούσα στο διάστημα..!!Φτάνοντας στην Ζωοδόχο πηγή, ακούω τον οδηγό...Πέντε λεπτα για καφέ και πάλι ξεκινάμε και ανάβει το φώς..Σηκώνονται όλοι, σηκώνεται και το μανούλι..αλλά το ποδαράκι που εγώ έτριβα ήταν στη θέση του..Τηράω και τί να δώ;..Τόση ώρα έτριβα μία τραμιτζάνα με κρασί! Δεν σας είπα ότι ο έρωτας είναι ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΣ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου